elftebudordet

Alla inlägg den 24 december 2015

Av Sofie - 24 december 2015 15:37



Igår va de julfirande med sambons familj.

Idag fortsätter vi med julfirandet hos mina föräldrar, nu ser vi på Kalle och hans vänner, Bella har deckat hos mormor.

Hon öppnade sin julklapp från sin gudmor och hennes gubbe i morse eller ja, vi hjälptes åt och de är så kul att se hur hon reagerar!:)

Idag ska vi bara mysa här och sedan hem och bära va. Vi har till måndag som vi bestämt att vi inte oroar oss för nånting, trots att vi just nu egentligen har de allt annat än harmoniskt och bekymmerfritt.
Men jag måste få ta en paus från verkligheten ett slag, annars rasar jag och de är inte rätt tid att göra de.

Så, jag vill önska er en riktigt härlig, mysig fantastisk jul och hoppas att julkänslan har infunnits sig trots de tråkiga höstvädret.

Massa julkramar!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards