elftebudordet

Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Sofie - 26 maj 2015 21:24


Ja, de trycker på, ömmar, värker, strålar och krampar. Men jag vill inte gnälla, samtidigt som de lätt blir några ajjande och ojjande här emellan åt.
Just nu har jag himla ont i högra revbenen, hon trycker på. Än har jag sluppit sparkar som många pratar om, men de trycker på i revbenen. Men men, de är ju dags, de hör ju till. Hon ska bli klumpigare i rörelserna och starkare.

Vi fick iaf reda på att vi fått en parkeringsplats som vi sökt så himla skönt!!!

Jag ligger i soffan och kollar tv och tänker stanna här till jag ska lägga mig. Vilket nog inte blir så sent:P



Vi ses imorgon!
Puss!

Av Sofie - 26 maj 2015 12:55


Halloj!
Nu har jag sovit två timmar och ska snart ta lite lunch.
Vi var på ruk i morse och lillan har som jag misstänkt lagt sig med huvudet ner, än är där ju plats att röra sig på för henne. Men jag tror att hon blir där nu. Hennes lille fot tryckte ut sig i sidan när bm skulle mäta henne och efter lite bluffande på henne så la hon sig lite bättre och vi kunde mäta henne till 32 cm, så hon har växt 2 cm.
Hon växer jätte fint enligt kurvan och hjärtat slog vackert i 138. Vilket var jätte bra enligt bm.

Jag misstänker att jag hade så ont framför allt på morgonen igår för att hon på sig till rätta, jag kände att de tryckte ner och hårt när jag fick sammandragningar och förvärkar.

Men nu är jag jätte hungrig så nu blir de lunch:)
puss!

Av Sofie - 26 maj 2015 08:46


Go morgon!

Klockan ringer nio med jag vaknade vid åtta då telefonen antagligen uppdaterade sig och börja klinga på max i några sekunder. Hade glömt stänga ljudet:P

Men strunt i de, jag känner mig utvilad, jag har ju faktiskt turen att jag inte vaknar om nätterna och behöver springa på toa, än iaf. De kommer nog sen, både när hon lägger sig tillrätta ordentligt men också när nervositeten och förväntningarna på förlossningen börjar komma på riktigt.

Iaf, vi ska på rutinkontroll hos mvc idag, klockan tio. De är inget speciellt dock har jag några funderingar denna gången som jag slå ta upp. Efter de så tänkte jag sy klart lillans lapptäcke och städa lite. Jag städa toan igår och sambon dammsugade lägenheten medan jag va på möte. Men här måste dammas, här är så dammigt och jag har både damm och kvalsterallergi. Så det är lika bra att få de gjort. Så känns de bättre sen, dessutom är de ju himla härligt när man städat och sätter sig ner på kvällen med en kopp te och kan njuta av de;)

Men!
Frukost nu, mega hungrig!
Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards