elftebudordet

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Sofie - 17 maj 2015 19:29


Hej på er!
Nu är vi hemma, käkat och fixat lite. Vi hämtade hem vagnen och allt där till och tog en fika samtidigt. Pannkakor och grädde med sylt har aldrig varit så gott!

Vagnen är röd och grå, super snygg enligt mig och de är sitt-/liggdel och bilstol.
Super praktisk på så vis att man kan sätta bilstolen på vagnen istället för ligg och sittdelen och ha den bara att asa på när man ska handla och slipper flytta på henne om hon somnat i bilen osv. Skönt och slipper bära på henne med.

Just nu har jag ganska ont i nedre delen, som mensvärk och tryck i underlivet. Men jag är väldigt trött med och då brukar jag känna av värkarna lite mer.

Nu hoppas vi bara att dom gör klart grejerna som ska fixas i lägenheten snart så vi kan ställa fram och fixa till henne.
Nu känns de verkligen!:)
Nu känns de nära, framför allt när vi stod där vid bilen och skulle lasta ut allt från bilen och var både lite osäkra på hur vi skulle sätta fast och fixa med vagnen:)

Ska nog lägga mig i ett bad när jag smält maten, känns som att hon trycker ner väldigt mycket:P

Sen blir de film och somna tidigt. Ska upp i relativt god tid imorgon..för att va jag;)

Puss!

Av Sofie - 17 maj 2015 10:54


God morgon!

Vaknade vid sex och var tok kissig !
Rusade in på toa .. eller ja få fort de just nu går iaf;) och somnade om, vid nio hade jag vaknat en gång i timmen och denna gången var de hunden. Så jag gick upp och tog en promenad med honom, nu har jag ätit lite frukost och ligger små trött i nu och känner små knuffar från vår lilla.

Det är som om hon kan höra mina tankar. Så fort hon inte rätt sig på ett tag och jag börjar fundera på om de kanske inte är bra så sparkar hon till. Hon är mest aktiv på kvällen runt tio så än är de inget orosmoment. :)

Idag ska vi hämta vagnen och bilden osv, ja de absolut sista som vi inte har hämtat hem än och en fika hos sambons moster, länge sen vi träffa dom och deras barn så de ska bli mysigt:)

Men just nu ska jag ta en minipowernap för jag blir så himla trött efter att jag har ätit..:P

Ses senare!:)
Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards