elftebudordet

Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av Sofie - 9 augusti 2015 09:22


Vaknade av lilltjejen vid åtta, vi somnade i soffan vid halv tolv igår, lite i fyra väckte N mig och bar ön tösen i sängen medan jag gjorde vid mig och gick in och decka i sängen nästan direkt när han sagt att han kunde ta nästa matpass. Han var inte så trött och jag va helt slut. Så jag somnade igen och vaknade som sagt vid åtta.

Nu har hon fått mat, rapat, ny blöja X2 och har snart somnat sig själv i babynestet.
Jag/vi tycker att det är viktigt att hon lär sig att hon kan ligga och titta och mysa i babynestet/sängen och somna själv. Sen får hon såklart komma upp till oss om hon blir ledsen. Men så länge hon är nöjd och inte blir hemskt ledsen så. Vi ligger eller sitter bredvid ju givetvis:)

Jag tänkte slappa framför Tv:n i sängen och antagligen slumrar jag till en timme. Sen ska jag försöka plocka i storarummet, de är så stökigt här!

Runt lunch kommer en vän och snackar skit och vid fem ska vi vara hos mina föräldrar och äta middag:)
Lyxigt att slippa bry sig om mat eller behöva laga den!

Ha en bra dag!
Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards