elftebudordet

Alla inlägg den 22 augusti 2015

Av Sofie - 22 augusti 2015 16:19


Hej på er!

De är strålande väder idag, riktigt varmt och skönt. Jag har dessvärre enorm ägglossningsvärk ( som jag kommit fram till att de är) så jag känner inte riktigt för att gå nånstans så medan tösen och sambon sov eftermiddag så passa jag på att sätta mig i några minuter på balkongen och solbada. Har så himlens ont i mellan åt bara så kan inte riktigt sitta på samma vis för länge.

Jag är jätte trött med, så jag ska försöka sova en liten stund innan tösen vaknar. Hon har börjat sova fyra-fem timmar i rad på eftermiddagen och kvällen nu. Tror att de är för att vi har börjat låta henne sova på mage. Hon är så pass stark att hon kan vända huvudet och lyfta huvudet nu. Så de känns okej, fast hon får inte ha kudde. Utan ligger på madrassen.

Men vi hörs igen!:) puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards