elftebudordet

Alla inlägg den 29 augusti 2015

Av Sofie - 29 augusti 2015 17:40


Ja, nu har jag insett att de nog är så att min IBS har hittat tillbaka med full kraft. Tyvärr.
Ägglossningen verkar lägga sig nu och istället börjar de berömda kramperna komma som jag nu blivit påmind om.
Min IBS har varit väldigt lugn och stabil i typ 4 år nu, men nu när de har blivit mindre sömn och inte kunna gå och vila när jag känner att det behövs. Inte få så många sovande timmar i rad, stress runt bebis som haft mycket skrik och surat de sista dagarna har antagligen gjort att min IBS har ökat.

Så nu ska jag jobba på att inte bli så stressad så fort hon gnäller eller är ledsen. Jag blir så stressad när hon skriker och stress och oro är typ huvudingrediensen i att sätta igång IBS:en på max.

Nu har jag hittat ett pulver som en tjej rekommendera på apoteket, de känns som att de hjälper, men ska prova de i några dagar extra och sen får ni höra!:)

Puss!

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards