elftebudordet

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2015

Tokfia<3

Av Sofie - 11 augusti 2015 07:39


Vaknade vid sju, tänker gud så skönt, sex timmar i natt igen och hon sover i nu. Vänder mig om och ska titta till henne. Då möts jag av två störa pigga ögon och när jag utbrister " är du vaken strumpan?!:)" så får jag ett mega leende och hela hon börjar spralla. Kort efter insåg hon nog att hon va hungrig för då börja hon gnälla. Så jag gick och gjorde mat till henne och ny ligger hon belåten och sover igen:)

Jag har ätit lite frukost nyss och ska ta en tupplur till eller iaf ligga och slappa, tanken är att gå till mormor och träffa henne och min moster som är uppe från Lund och ville träffa lillan samtidigt. Men vi har glömt köpa regnskydd till vagnen och de verkar inte vara de bästa vädret ute:/
Så får se hur de blir med det. Men nångåbg blir de väl en öppning så jag kan promenera bort, de svåra är bara att dra in vagnen om de regnar. Men de löser sig:)

Får lägga på minnet att köpa ett regnskydd när de kommer lite mer klirr i kassan.

Sen blir de svärmor i eftermiddag, så vi håller oss sysselsatta om dagarna;)

Tömde ut och fixade i lilla garderoben igår kväll, ska se om jag kan hitta några hyllor som passar i de måtten med. Hon har så väldans mycket " stora" kläder nu som jag längtar efter att få använda på henne:)

Storlek 50 är hon mer eller mindre ur nu. Så de går undan, men storlek 50 hade vi bara lite i. De ska bli kul sen när vi kommer till runt 62-68! Då är där många roliga plagg att mixa och blanda med:D
Hon blir nog en liten prinsesstårta ändå;)

Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 19 december 2018 21:14

  Hej hej fina ni!   Som ni har märkt så har varken bloggen eller min youtube fått någon uppdatering på jätte länge. Jag tappa suget på att vlogga för att jag helt enkelt tyckte att det blev tråkigt. Jag gick bara hemma för att jag var sjukskri...

Av Sofie - 22 november 2018 12:39

  Niklas har jobbat natt så han sover, Bella som vanligtvis är på förskolan om förmiddagarna är hemma med feber och rinnsnuva. Jag älskar vår flicka men just nu med 2 veckor till BF är de tufft att håll igång energin för henne. Hon är fylld av ener...

Av Sofie - 21 september 2018 08:37

  Fredagen den 21 september.   Vecka 30 är hos oss, det blåser, är grått och lite regnkänsla utanför fönstret. I 3 månader har vi förklarat för Bella att innan lillebror kommer så ska alla löv ramla av träden, det ska bli mörkare och kallare oc...

Av Sofie - 16 september 2018 10:30

Hej på er!    Vi fortsätter med sjukstuga, vi snorar alla tre, N har feber men min har givit med sig nu äntligen!*pepparpeppar* ochän har Bella sluppit feber. Håller tummarna för att det förblir så. Nu har vi bråkat med förkyldning i nästan 2 vec...

Av Sofie - 9 september 2018 05:46

  Klockan är i denna minut 5.47. Jag vaknade 04.15 och kunde knappt andas och var super kissig. Jag vaknade igår dunder förkyld och feber. Så himla tråkigt. Så större delen av min dag igår spebderade jag halvsovande på soffan utom när Bella ville m...

Presentation


Glad, i frågasättande, framåt, påig, envis, tycker och tänker, mål, idéer, inspiration, pepp, vardaglig, påhittig, arbetar, projekter, städar, hatar, gnäller, surar, älskar och är bara jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Projektet

Beskrivning av själva projektet och syften, mål, utvecklingar osv.

Tankar

Funderingar, om något jag läst, pratat om eller hört.

bloggportalen


Skapa flashcards